søndag 24. mai 2009

Trøbbel med innlegg og kommentarer. Bloggvirus? Barbie...








Er det bare jeg som har problemer med å få lagt ut nye innlegg på bloggen?
Når jeg forsøker å legge igjen kommentarer inne hos de jeg leser daglig, får jeg beskjed om at bloggen er stengt for innlegg fra meg...?
Hadde det bare skjedd på en blogg, hadde jeg tenkt som så at okay, nå har jeg fornærmet eieren av bloggen, men siden det skjer nesten overalt, og på blogger jeg aldri har besøkt tidligere, velger jeg å tro at det er datatrøbbel, virus eller noe lignende.
Jeg har fått beskjed pr mail om at det er problemer med å komme inn på bloggen min.
Og at det er umulig å legge igjen kommentarer. Sukk...
Noen som vet hva som er galt?
Er det min lånte pc som skaper trøbbel eller er det et omfattende problem for flere enn meg?
Jeg synes det er trist at jeg ikke får muligheten til å skrive kommentarer inne hos dere, og ennå værre er det på de bloggene jeg blir nektet adgang og ikke får lest.

Minner igjen om at e-postadressen min her på bloggen er FEIL!
Det skal være .no til slutt og IKKE .com

For å muntre meg selv litt opp, legger jeg ut noen bilder fra det fargerike huset til Barbie i Malibu. Hvis jeg ikke husker helt feil, er det den berømte designeren Jonathan Adler som står bak interiøret i dette rosa huset som ble laget til Barbies 50årsjubileum i år.

Nå tror sikkert alle som leser dette, at jeg er en stor Barbiefan. Egentlig kan man ikke komme lenger unna sannheten. (Jeg har aldri lekt med dukker! Langt mindre eid en dukke...)
Men jeg ble skikkelig fasinert av dette jubileumshuset. (Huset er i full skala, og ikke et dukkehus) Legg merke til hvor gjennomført alt er. Stolene, garderoben, lampene osv. "Solspeilet" er laget av 68 barbiedukker.

Jeg blir svært glad for tips og gode råd i forbindelse med alt av bloggtrøbbel, blokkering, avvisning, problemer med å få lov til å legge igjen kommentarer osv.
Hvis jeg ikke legger ut nye innlegg eller besøker bloggene deres, skyldes det ene og alene at jeg ikke har tilgang! *snufs*

7 kommentarer:

  1. Kult skal ta den utfordringen.

    Du,.....kanskje jeg ikke er så koslig :)
    Tusen takk for at du har trua på meg ;) Det setter jeg masse pris på.

    men uansett hvordan jeg er . Så er det altid noen som ligger å lage kvalme vet du.

    Ha en fin uke .
    Stoooor klem

    SvarSlett
  2. IIIIIIIIIIKKK!!
    Kommer du deg ikke inn til meg!!!
    Og jeg som har ventet på deg!
    Jeg vet faktisk ikke hva som gjør det?
    Ikke et teknisk vidunder altså!

    Dette Barbie huset får meg sjøsyk....selv om det sikkert er et drømmehus for mange unge jenter.
    Jeg har nå vært på Malibu beach mang en gang, og kun stilige kaksehus og se!!
    klem fra meg

    SvarSlett
  3. Jeg fikk lasta ned Firefox og da løste problemet seg for meg! om jo ikke inn i min egen blogg selv og begynte få hetta men nå er det ok da;)

    Håper du finner utav det, google firefox og last ivei er mitt tips;)

    Og nå skal jeg sjekke utfordringa di ;)

    SvarSlett
  4. Heia!
    Jeg har ikke noe trøbbel med å komme inn på bloggen din..har heller ikke opplevd "utestengelse" kjedelige greier..
    litt sånn smårusk er det alikevel stadig vekk hos meg også, spesielt med opplasting av bilder.
    Har ingen ide om hva det kan være som er feil!

    Stilig med Barbie hus da..ante ikke at noe slikt eksisterte jeg!
    Kjøkkenhåndklærene i mitt forrige innlegg har jeg kjøpt på KID i fjor.
    Ha en flott kveld, og håper datatullet ordner seg!
    Klem G-C

    SvarSlett
  5. He-he og hei..!
    Ser du sliter med bloggen.., vel, når jeg lager mine innlegg sier google: bad request. Drit og dra tenker jeg (akademiker som jeg er...) og trykker Vis blogg, og da er innlegget der... Jeg er bare rett og slett i opposisjon og ulydig. Ellers er jeg så flink jente, at det bare er bra med litt ugang.
    Barbie ja... småjentene og jeg var i et stort rosa hus (dette var for ca 5 år siden) der Barbie hadde et eller annet form for jubileum, men det var før jeg hadde digitalt kamera, gitt. Var i Monaco det også. All Barbiefashion var utstilt, fra designere osv. Det var ok, men jeg er glad jentene ikke er opptatt av denne dukken som ikke kunne overlevd pga fysikk i det virkelige liv. De vil heller hoppe på trampolina og leke med bikkja... :o)

    Jeg reiser vel egentlig ganske begrenset, jeg. Enten er jeg her hjemme på østlandet, i Frankrike hos mamma eller i Lofoten hos mormor, midt på her og noen hundre mil hver vei. Upraktisk, men to (tre) gode verdener. Jeg har alldri vært av de som drar til det såkalte syden, har alltid lurt litt på hvor det er.. ;o). Men da mamma flyttet til Cannes, ble det liksom litt innhold, ungene fikk lære en annen kultur å kjenne, gjenkjennelse med de samme badestrendene osv.

    Jaja, noen ord på tampen, manden har gått og lagt seg og jeg får tusle etter, får ikke kjøre døgnet helt på halv snei selvom jeg er sykmeldt..

    Ha en god natt og god ny uke!!
    Klem fra Nanni :)

    SvarSlett
  6. Alldri med to l´ er er heeeelt uakseptabelt! Skriveleif... ;o)

    SvarSlett
  7. Huff, håper du finner ut av det. Jeg har ikke hatt noen problemer...
    Herlige bilder da, de fargene, hihi.

    Håper du får en fin uke, og at pc-problemene tar slutt!
    klem fra meg og kosene mine

    SvarSlett