torsdag 14. mai 2009

Jeg vant!!!







Tenk at JEG vant trekningen på bloggen til Nanni!!!

Mulig det er litt barnslig av meg, men jeg ble bare så hoppende glad. Jeg vinner jo aldri noe. (Jeg har vunnet bare EN gang før i hele mitt liv, og det var en kjempenedtur...)
Og i kveld trengte jeg virkelig en oppmuntring.
Så tusen takk til Nannimannen som trakk ut meg ;-)

Jeg feirer vinnerlykken med å legge ut noen bilder i min yndlingsfarge, - TURKIS!
Turkis kan brukes i alle rom, og på alle mulige slags vakre gjenstander.

Den usansynlig vakre kinesiske porselensbollen er en "Kashan Minai" bolle med turkis glasur fra tidlig på 1300 tallett.

20 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med gevinst!! Så hyggelig. Flotte turkise bilder du viser i dag.

    SvarSlett
  2. Men grattis så kul... Och vilka underbara bilder du visar... turkos är verkligen en riktigt härlig färg... Känns som havet och karibien, och det är verkligen vackert...

    Många kramar
    Elin

    SvarSlett
  3. Gratulerer!
    Turkis er fantastisk...likte godt det sengetøyet jeg...*drømme om*

    Du, så morsomt at du likte lampen, hihi..
    Den er kjøpt på Rortunet i Slemmestad. Hun som driver butikken tør å ta inn litt forskjellig, spennende lamper jeg ikke har sett noe annet sted. Hun har f-eks også sko-lampe, veske-lampe, sko OG veskelampe, masssse forskjellige vakre lysekroner, også fargerike!!! Liten butikk med stort innhold. Du må bare ta deg en tur om du har lampedilla... veldig hyggelig er hun også :o)

    SvarSlett
  4. Hei du vinner!!
    Nå skal du høre hvorfor denne mannen valgte 78: det var køyenummeret hans dengang da han seilte med Christian Radich! Og du lå som nr 78 i køen på antall lodd osv på konkurransen :-)
    Så takket være ei køye på ei fantastisk skute, ble du vinneren...

    Det er sant det krever sitt å være langtidssyk.. og det krever sitt å være i en situasjon med et barn som krever endel over gjennomsnittet, men vi får spise elefanten bit for bit..

    Familien duller rundt meg her, så det går bra, jeg har avansert fra senga til sofaen, orker litt mer i dag :-), men har lett for å sprette opp og redde verden da, og det skal jeg ikke gjøre noe, jeg orker ikke. Nemlig. Skal kose meg i sofaen og med tv etterhvert, Alexander i Grand Prix (jada, jeg innrømmer...) og litt krim og sove og sløve..
    Har også det nyeste Vakre hjem og interiør som jeg så smått har orket åpne.
    Takk for omsorgen i det du skriver også, det varmer!!!

    klem fra meg :)

    SvarSlett
  5. Hei og takk for veldig hyggelig kommentar på bloggen min :) Det gledet!
    Mye flott du hadde på bloggen din også! Mye å bli inspirert av og drømme seg bort... Stolen med sauehoder gav meg først et lite "sjokk" før jeg måtte trekke smilebåndet for den var jo artig da! ville nok ikke hatt den i stua kanskje...

    SvarSlett
  6. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Morsomt at du vant! klem Siv

    SvarSlett
  7. Hei hei! Takk for koselig melding hos meg:) Så gøy du vil være med på "gi det videre"!! :) Send meg adr din. lottadanielsen@hotmail.com
    Gratulerer så mye..Hva vant du? Ja turkis er beste fargen.. ;)

    SvarSlett
  8. Hei! Ja, de små og bortgjemte butikkene må man ta seg tid til å finne, sånn flaks at du fant akkurat det du var på utkikk etter i den skiltløse butikken! For noen flotte, turkise bilder du viser - de er til å bli glade av :-)

    SvarSlett
  9. Hello! Vad fin blogg du har, härliga färger och fina bilder. En riktig glad-blogg! :)
    Idag kom manicken som jag ska göra blommor av, nu ska det blomma!
    Kul att hitta hit och tack för din kommentar hos mig.

    ha det fint

    SvarSlett
  10. Fine bilder! Og porselensbollen var nydelig!!!

    SvarSlett
  11. Oj gratulerer så masse med vinnerlykken, det er lov til å være hoppende glad, når man føler for det ;D
    Åh mega lekker den kinesiske bollen din, jeg er glad i turkis jeg også. Nydelige bilder altså.

    Tusen takk for den koselige hilsenen fra deg... ukas flotteste prosjekt? Tusen takk, jeg ble kjempe fornøyd med den da ;)

    Ha en super helg du ;)

    SvarSlett
  12. Tusen hjertelig takk ;)
    He he så mannen skal også se bildene ;D Ja, min intreserer seg heldigvis for interiøt, på oppussingsnivå, så alle valgene her har vi tatt sammen, vi har lik smak så ;)

    Vi har gips under så tapeten er vanlig papirtapet, den er litt tykk men utrolig lett å sette opp. Husker ikke hvilket merke det er men det er flere som har spurt så jeg skal få med meg navnet neste gang jeg er i byen ;)

    He he, ja det er en tapetbord som er langs på veggen, som en kontrast. Den er i samme serien som tapeten ;)

    Tusen takk for den utrolig flotte kommentaren på doen ;D

    Stor klem ;)

    SvarSlett
  13. Huff da, skrive leifene mine var mange. Var litt for rask på labben jeg nå ;)

    SvarSlett
  14. Bom Dia!
    Fico muito muito feliz que gostou,isto estimula
    a fazer melhor e melhor meu blog.
    Uma sugestão para facilitar para mim coloca o (Google
    Tradutor)no seu blog.Obrigada!
    Hugs
    Roseny
    .¸¸♥♥
    Good morning!
    I am very happy like that, it stimulates
    to make my blog better and better.
    One suggestion to help me to put the (Google
    Translator) in your blog.Obrigada!
    Hugs
    Roseny
    .¸¸♥♥

    SvarSlett
  15. Gratulerer, så artig da!!! Og bare snu tankestrømmen din så blir det så du vinner hva enn du ønsker ;)))

    ta gjerne turen innom på butikken min snart da, men det er tomt for varer der ende...Du så masse folk det er blitt som shopper, men innmari gøy da!

    ha en vakker helg;)

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye :D
    Ja turkis er også yndlingsfargen min :)

    Greinene jeg har brukt til kransen, er bare greiner fra hekken våres :P Tok de nye som er ganske tynne og myke, og som vi kuttet av når vi klippet hekken. Det gikk kjempe greit å lage krans av de :) Men vet ikke hva busken heter...

    SvarSlett
  17. Gratulere så mye !!
    Det fortjener du....så hyggelig som du er :)

    Klem og god 17 mai

    SvarSlett
  18. Gratulere som vinner! Det er så gøy å vinne noe innimellom :) Og da er det lov å bli hoppende glad ;)
    Ha en flott helg og 17. mai!

    Klem Linda

    SvarSlett
  19. Ville bara önska dig en härlig helg...

    Många kramar
    Elin

    SvarSlett
  20. Hei hei, så hyggelig at du vant, og fikk en oppmuntring!

    Jeg er innom for å ønske deg en riktig god 17.mai!

    Tre roser til deg!
    @->- @->- @->-

    SvarSlett