søndag 3. mai 2009

Puffer og sitteputer.























Mens jeg venter på at jeg kan begynne å skrive fra eget hus, benytter jeg anledningen til å legge inn tråder om ting jeg liker eller ønsker meg. Puffer og krakker har i det siste fanget min interesse. Både fordi en del av de er svært dekorative og fordi det virker så praktisk med ekstra lagringsplass/sitteplass.

Amy Butler har designet de 3 første puffene i turkisnyanser/blått med innslag av andre farger. Amy Butler en kjent tekstildesigner som kreerer de vakreste stoffer.

Ellos står bak puff nr 4. Den har vendbart lokk som kan brukes som brett. Pris: 700,- for 2stk.

Sittepuffen i grå tekstil fra Granit kommer i 2 str. Pris: 350,- for den minste og 400,- for den litt større.


De 3 puffene i klar plast er av ukjent opphav, men har et spennende design. Sikkert litt for dyre for min lommebok...

Muffins/cupcakemodellen tar jeg med for de kreative.

Den neste (Turkis trekk med brune føtter) er litt mere overkommelig i pris. Den komer fra Indiska og koster noen hundrelapper.

Siste bilde (Kommer øverst) er for gjør-det-selvbloggerne. Det enkle er ofte det beste ;-) Kan se for meg et par drivvedpuffer med turkis eller mintgrønt sete hjemme hos meg. Eller utstyrt med et par kraftige puter i et lekkert stoff. (Turkis antagelig...)


8 kommentarer:

  1. Var kjempe fine puffene fra Amy Butler! Kunne gjerne tenkt meg noen av de.

    Jeg regner med at vi monterer kjøkkenet i dag, så skal jeg legge ut noen bilder av håndtakene.

    Jeg er ikke helt sikker på hva vi skal gjøre mellom benken og skapene. Noen plasser er det fliser med noen stygge dekorfliser, og der har jeg tenkt å lage noe kule mønster på pcen og printe det ut på klistermerker som kan dekke de fæle flisene:)

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  2. Jøss, så kreativ du er, Janette!
    Jeg hadde aldri kommet på av meg selv at det går ann å printe ut mønster fra pcn til flisene.
    Takk for tipset!

    SvarSlett
  3. Så hyggelig at du ble min følger! Takk for det. Jeg skal følge din blogg også! Ser ut som du har mye bra på hjertet - og jeg elsker farger!!!

    Solrosa

    SvarSlett
  4. Bem vinda ao mundo dos blogueiros,
    é um mundo encantado e inspirador
    Abraços

    Velkommen til en verden av bloggere,
    er en Enchanted verda og inspirerende
    Abraços

    SvarSlett
  5. Heihei, så flott du hang deg på bloggen min da ;) Velkommen skal du være!!! trønder og greier;)

    Likte de øverste der jeg da men det er vel fordi jeg har de selv bare uten de setene på. HUn som vasker hos meg liker de ikke og de står utenfor inngangsdøra hver torsdag da hun har vært her og vaska...Hihi

    SvarSlett
  6. Psst, ser det er du som ahr spurt om div i containerbloggen min og ;)
    Min mail er gunda.m@ntebb.no jobbmailen husker ejg aldri...Hmmmrf

    SvarSlett
  7. Hei!
    Koselig at du tok deg en tur inn i bloggen min!
    Du er alltid velkommen til å komme igjen!

    Ha en fin kveld. Hilsen L-jo ;O)

    SvarSlett
  8. Hei! Knallfine puffer. Liker bloggen din, og du er hjertelig velkommen til å besøke min! Er ny
    her "inne".

    Ha en flott kveld. Hilsen Inger ;-)

    SvarSlett