fredag 5. juni 2009

Sansehagen







Travle tider!

Det blir litt skralt med bloggingen fram til åpningen av sansehagen.
Jeg er nødt til å prioritere hagearbeid de neste dagene.
I dag har jeg vært rundt omkring på flere hagesenter og hos private plantesamlere for å suplere planter.
Med 8 grader, regn og sur vind, har det ikke vært noen fornøyelse å holde på utendørs.
Men fint blir det!
For hver dag som går, blir flere og flere bed ferdig beplantet. Desverre har jeg ikke tid til å sette meg ned og nyte blomsterprakten. Det får bli etter at åpningen er vel overstått. :-)
Nå har også kunsten kommet opp.
(Vi har kjøpt 2 store kunstverk i rustent jern og farget glass)

Det jeg egentlig hadde tenkt å blogge om i dag var interiørmagasin.
Hva er ditt favorittblad?
Hvorfor liker du nettopp dette bladet så godt?
I morgen skal jeg avsløre mitt favorittmagasin ;-)

Ha en flott helg alla sammen!

Dagens bilder er fra Art & Decoration

7 kommentarer:

  1. vilka härliga bilder...:-)
    du frågade om betong på faten - jag brukar ha på ca. 1-1½cm tjockt...och forma snyggt runt kanterna
    olja in fatet först så det inte bränner fast...
    ha det bra i helgen
    kramar
    annelie

    SvarSlett
  2. Flotte bilder du har funnet, gleder meg til bildene fra sansehagen kommer...når det gjelder ineriørmagasiner- så abonnerer jeg på rom123 og bonytt..men jeg vet ikke om de er mine favoritter..synes som regel maison er ganske ok..og interiør magasinet...vakre hjem synes jeg ofte har ganske dårlige tekster...liker best å lese om norske hjem..vil jeg lese om svenske- danske så kjøper jeg heller et blad derfra...synes egentlig det er mer inspirende å lese blogger...men det er klart noen interiør-reportasjer er jo bare kjempeflotte- synes bare det er litt langt mellom dem...
    God helg og lykke til med hagearbeidet i det sure været...surt her også- håper det er bedre i morgen...

    SvarSlett
  3. her var masseveis av flotte bilder du, og de får en trønder til å lengte etter sola igjen. Snart drar jeg avgårde og henter den selv!!!

    MC ja, jo vi besøkte Riggen MC på Sluppen?? er det det det heter tro... Helmax, og vi gikk litt amokk ja, men har det noe å si i grunn??

    Ha en toppers helg, jeg redigerer bilder av sykler jeg nå da .-))

    SvarSlett
  4. For noen nydelige sommerhager du har funnet bilder av :-)

    Og Sansehagen din høres helt fantastisk ut !! :-)

    Håper du deler noen bilder av den med oss :-)

    Deilig og frisk med farger :-)

    SvarSlett
  5. Å, ser sånn frem til å se sansehagen, ja!!! Lykke til nå i innspurten og god helg!

    Solrosa

    SvarSlett
  6. Hei igjen :-)

    du lurte på hvor jeg "fant" deg :-)

    husker ikke helt sikkert ,
    men jeg "trykket" meg nok videre fra en annen blogg :-)
    muligens fra Rosa Hemmet ?
    husker jeg var innom der tideligere i kveld , for jeg "trengte" litt påfyll av glade farger :-)
    og siden det var farger jeg tittet etter , så trykket jeg på Forførende farger - Deg :-)

    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  7. Takk for tilbakemelding kjære du.
    Og JA!!!!! det gjelder å tøye sine egne grenser litt mye. Det er det man vokser på, gjøre litt ting man tenker og drømmer om....

    Flott lørdag til deg, med eller ute mange hestekrefter mellm låra :-))

    SvarSlett