tirsdag 2. juni 2009

Awardene går til...



Den første awarden går til den flotte brasilianske interiørbloggen
Rose Crisp

Den andre går til en blogg jeg nettopp har oppdaget. Tror jeg kan kalle det kjærlighet ved første blikk ;-)
Frk Maya`s Loft

Den tredje går til en blogg jeg stadig må innom, nemlig
Black Feathers

Den fjerde går til en blogg som sikkert vasser i awarder, men jeg elsker kreativiteten og orginaliteten til eieren!
Irina! Med bloggen Mitt Hus, Ditt Hus

Den femte og siste går til en svensk blogg som gir meg mye inspirasjon
Fyra Rum och Kök

Gratulere alle fem! Awarden er vel fortjent!

Her er reglene som følger utmerkelsen:
Gi awarden videre til 5 blogger dere mener fortjener denne.
Link til den som dere fikk awarden av.
Gi beskjed til de som får awarden av dere.

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med award. Peonen hos meg er ein hagepeon (paeonia lactiflora). De første årene dreiv eg og flytta den rundt forskjellige steder i hagen. Det var feil!!Peoner skal stå i ro for å blomstre. Nå blomstrer den som bare det. Nyt enda ein fin dag !

    SvarSlett
  2. Mail besvart, snuppa!!!
    Jeg fant nettopp ut det med å legge navn på koblingene, du bare legger inn koblingen, høyreklikker og så skriver du navnet oppå...jeeessss!
    Nanniklem :)

    SvarSlett
  3. Stort tack! Nu må jag lura lite på vem jag ska sända vidare till... :-)

    Hoppas du har haft en riktigt fin tisdag! Snart är det helg! ;-D

    SvarSlett
  4. Hei, hei. Takk for hyggelige ord inne hos meg..og ha en fin kveld videre!!

    SvarSlett
  5. javisst är det kul att hålla på med betong---har fler saker på tork, men har inte haft tid att ta fram dem ur sin formar ännu...
    det är bara fantasin som kan tryta ibland för man vill göra så mycket mer...
    kram
    annelie

    SvarSlett
  6. Minha amiga voce naõ imagina a felicidade que me proporcionou.
    Muito obrigada!!!!!!!!!
    Voce é muito generosa e simpática.
    Tenha uma boa noite!
    .¸¸♥♥.¸¸♥♥.¸¸♥♥.¸¸♥♥
    Min venn du ikke kan forestille seg lykke som jeg oppgav.
    Takk !!!!!!!!!
    Du er veldig sjenerøs og sympatisk.
    Ha en god natt!
    .¸¸♥♥.¸¸♥♥.¸¸♥♥.¸¸♥♥

    SvarSlett
  7. Hey, tusen takk for awarden ;) Det er en ære å motta den ;)

    Stoor klem ;)

    SvarSlett