søndag 21. juni 2009

Et bad for velværet








Jeg har så vidt begynt å se på bad og baderomsinnredninger.
Badet vårt skal flyttes. Det som er bad i dag blir vaskerom.
Men vi beholder det gamle badet en stund til, slik at vi kan vente med det nye baderommet til utpå høsten.
Alt som det er mulig å vente med, blir utsatt inntil videre.
Vi er begge enige om at vi vil flytte hjem så fort det lar seg gjøre, selv om det betyr å flytte hjem til et halvferdig hus.

Noe som falt i smak her?

Fra nederst og oppover: amethystbadekar fra Baldi,Nr2:fra Jason International 3:Design John Minshaw, 4:Fra Domino 5:ukjent 6:ukjent 7:castaign bath

13 kommentarer:

  1. Skjønner du lengter hjem, men det går sikkert greit å bo i et uferdig hus for en stund. Likte veldig godt det badet med tregulv, rosa vegger, venetsiansk speil, og marmorplate på vasken..ja takk!!

    SvarSlett
  2. Det mørkerosa badet var knall tøft syns jeg!
    Jeg skal hjelpe mine foreldre som skal pusse opp to baderom nå, og her kom masse fin inspirasjon! Ha en fin kveld videre:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Åh! det fjerde bildet var pent! likte så godt den lyserosa veggen, det var søtt men allikevel litt stilig. Altså.. jeg tror ikke det bare var hun jeg lånte vekk leiligheten til, jeg tror det er en liten mamma som har en del med det å gjøre. Hun har det med å blandet seg i alt! Hehe. Men det pleier som regel å være positivt. Snur leiligheten på hodet når jeg er vekke vettu.. :S Hihi. Litt artig igrunn.

    SvarSlett
  4. Ooo! Elsker bildet i cherise og hvitt! Enkelt, rene former, og Stilig! :) Me like!

    SvarSlett
  5. Om jeg skal stemme frem en "vinner" her, må det bli bilde nr. 4 ;)
    Superfint med tregulv og åpne hyller og håndduker som synes..hehe..det er nå min smak!

    SvarSlett
  6. Så inspirerande bilder, på härliga och annorlunda badrum. Skulle gärna ha plats för ett badkar i vårt badrum, men det är för litet... Min favorit är nog bild nummer 5.

    Hoppas du har haft en riktigt fin helg!

    SvarSlett
  7. Her var det mye fine bad....likte beste det lyserosa med det flotte speilet over benken :-)Jeg drømmer om et nytt badekar, men det gamle, kjedelige får duge litt til :-)

    SvarSlett
  8. Hei, oppdaget bloggen din nå og må bare legge meg til!!!Liker stilen din og ser at vi har litt av den samme stilen....ha en fin søndag!

    SvarSlett
  9. Tusen takk for kjempe hyggelig hilsen!

    Jeg har det på samme måte som deg ang helt hvite hjem! Dessuten tror jeg ikke jeg hadde klart og holdt det hvite hvitt så veldig lenge med ei aktiv jente på 4 år.

    Det var jo en god idè med å lure med seg farger inn i et hvitt hus, hehe. Jeg må huske det til neste gang!

    Er fornøyd med stuen, eneste er at romløsningen her er vanvittig dum slik at det ikke går ann å ommøblere, og jeg er egentlig veldig glad i å flytte rundt på møbler og slikt:)
    Trekket er sort, men ser nå at på bildet kan det se litt blått ut.

    Klem Jeanette

    SvarSlett
  10. Åh så många vackra bilder jag missat när jag var borta... Måste nu sätta mig ned och titta igenom allt... älskar verkligen de bilder du visar... får snabbt nya ideer och tankar kring mitt eget hem... Hoppas verkligen att du snart kan ta dig till gotland igen... åh så vackert det var där... som jag njöt... Min mor har nyligen flyttat dit och renoverar förfullt på sitt hus... Många av släktingarna på hennes sida bor eller kommer därifrån... så rötter har jag verkligen där men inte själv uppvuxen just där...

    önskar dig en härlig måndag...
    Många kramar
    Elin

    SvarSlett
  11. Mmmmmm! Så mye inspirerende bilder du har samlet sammen nå da! MYE fint! Du er jo litt heldig også som får bygge opp hele hjemmet ditt om igjen - selv om det selvsagt var tragisk at det brant. Men litt gøy er det vel å velge nytt også?
    Ha en fin dag videre du også!
    Klem fra M

    SvarSlett
  12. Lekre bilder du viser! Og speilet på bilde nr. 4 var helt fantastisk!! :-)

    SvarSlett
  13. Aiaiai!! Her var det mye kult! Jeg driver å skal pusse opp 2 bad selv og leter etter noe "utenom det vanlige". Om du kommer over noen kule vasker (gjerne metalliske), gi lyd:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett