fredag 12. juni 2009

Tekstilkunst




Back again!

For en uke det har vært! Ligger helt utslått på sofaen og orker knapt å løfte hånden for å strekke meg etter sjokoladen.
Ryggen kjennes ut som om den er i ferd med å trekke sitt siste åndedrag og hodet er bare bomull.
Jeg er svært fornøyd med meg selv, samtidig som kroppen gir klar beskjed om at grensene for hva den tåler er kraftig overskredet.

Jeg skal ta en runde rundt i blogglandia i morgen. I kveld skal jeg dovne meg foran tvn ;-)

Legger ved bilder av verkene til den australske tekstilkunsneren Julie Paterson

7 kommentarer:

  1. Håper du når den sjokoladen!! Det fortjener du etter en slik uke..flotte bilder..likte de krakkene/taburettene veldig godt..
    Spent på hagen...har vært så heldig å få blomster av en snill hagedame som jeg har plantet i dag..skogsymre,astilbe..og to til som jeg ikke husker navnet på...satser på å fylle utkantene av hagen med en type naturhage..ting som selvsår seg og som sprer seg lett...
    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  2. Hei hei! Ønsker deg god bedring!!! Kjempe fine bilder. Så utrolig gjennomført og stilig:) Klem klem til deg fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!

    Godt å bare roe ned litt innimellom. Ønsker
    deg en strålende helg!

    Gøy at du vil lære å hekle! Jeg er ganske nybegynner selv, og det føles nesten litt som å trylle hi hi....

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  4. For en skjønn blogg du har :-) Blir glad av fargene!!

    Likte spesiellt en lilla stol med beina i kors lenger nere her OG det røde kjøkkenet! Kunne ikkje tenkt meg rødt kjøkken sjølv, men duverden så stilig :-)

    Har lagt deg til i blogglista mi, så nå kommer eg nok til å dukka opp innimellom ;-)

    Fortsatt god helg!!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kommentaren hos meg :)
    Ja det er sant, jeg tenner ofte stearinlys, bare for å få opp varmen jeg også :)
    Ja, man bør selvfølgelig tenke seg om å være skeptisk med økologiske produkter også, sånn som alt annet.. For noe er jo, også her, bedre enn annet.. Sånn vil det jo bestandig være :)
    Men bedre blir det jo ikke da, hvis det samme kornet i tillegg er sprøytet osv... Men jeg tenker nå mest på i forhold til dyr også. Sånn som burhøns, det synes jeg virkelig er så trist og fælt :(

    Så fine bilder du finner, skjønner ikke hvor dere klarer å finne så mange fine bilder... Men jeg kan jo bare komme hit å nyte de, så det er jo greit :D
    Ha en kjempe fin helg videre :)

    SvarSlett
  6. Heisan!
    Har du vært syk, stakkar?
    Jeg likte stolen!
    Ha en fiiiin lørdagskveld, klem, M

    SvarSlett
  7. Nei nei nei!! Kjære deg!!
    Jeg låner jo også bilder fra nettet hele tiden, jeg har ikke eget kamera akkurat nå.
    Det jeg mener er å låne fra andres private bilder, uten å spørre.
    Det var f.eks. en som hadde mange bilder fra bloggen til Emmeline....og det blir for dumt...å stikke av med en "kjent" bloggers hjem, på en måte.
    Jeg har fått mange mail om hvorfor jeg ikke har mer bilder (må jeg si til alle at jeg ikke har kamera) (dessuten er jeg best på tekst...tror jeg)
    Og også fått henvendelser a la "hvorfor er du på interiørblogg når du skriver så mye"
    Yooohooo!!
    Who cares, min blogg er min blogg...liker du den ikke, så move on!!
    Ikke sant???
    Enig med deg om kroppens signaler...har det sånn for tiden jeg også,
    klem, M

    SvarSlett