lørdag 6. juni 2009

Mitt favorittinteriørmagasin!







Jeg leser massevis av interiørmagasin.
Norske - selvsagt!
Svenske - of course!
Danske - Oh yess!
Engelske - soleklart!
Amerikanske - helt klart!
Tyske - innimellom.
Nederlandske - her er det mye spennende, men de er vanskelig å komme over her til lands.
Italienske - snacks!
Franske - Mine ubestritte favoritter!

Den bohemiske, landlige, fargerike blandingen av flere hundre år gamle antikviteter og hi-tec, nymotens i miks med litt 70-talls retro. Love it!

Og det magasinet jeg sikter til er "Art & Dècoration!"

I dette bladet kommer ofte nyhetene først. Til og med reklamen er verdt en nærmere titt. Vanligvis blar jeg kjapt forbi sidene med reklame, men i dette magasinet stopper jeg opp for å sikle ;-)
Jeg lar meg inspirere og jeg kjenner kreativiteten boble etter en times gourmelesning!
Hjemmesiden til dette magasinet er ikke all verden, men noen blinkskudd er det da også her: http://art-decoration.fr

Jo, artiklene står på fransk. Men selv for de som ikke forstår fransk vil jeg påstå at bildene alene er verdt prisen på 85kr.
Hva er ditt favoritt interiørblad?
Hvorfor?

Håper alle har en fin helg!

9 kommentarer:

  1. For noen fantastiske bilder!! Kanskje jeg burde lese flere utenladske blader :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for så hyggelige kommentarer du legger igjen hos meg:)
    Jeg må ha farger i huset mitt for blir så glad av det. Føler det blir mye mer liv i hjemmet da! :)

    Fantastiske bilder du hadde funnet her. Likte de utemøblene på siste bildet og tapeten med rosa blomster.
    Du må ha en kjempe fin dag videre:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for linken! Sååå mye fint de hadde! :)

    SvarSlett
  4. Ja det er kjempe moro å vinne, skal ikke mye til for å glede meg;)
    Lå utenfor døra? Så snodig da, hehe. Tror jeg hadde blitt litt nervøs jeg om den bare lå utenfor døra:P

    SvarSlett
  5. Elsker lilla jeg da....ser ut som de har en del av et :)

    Ha en fin lørdagskveld min venn !!
    klem

    SvarSlett
  6. Venter en utfordring til deg inne på bloggen min :)

    SvarSlett
  7. Har helt sluttet å kjøpe blader jeg da men las dette tidligere, på 80-talet da det var viktig jobbmessig å oppdatere seg ;) Nå folger ejg ingen trender bare min egen og alle disse bloggene og hjemmesidene. Får nok her inne jeg;) Men takk for vakre bilder fikk nesten lyst til å ...

    HIhi, ha en vakker dag;)

    SvarSlett
  8. Tack så för din så fina kommentar... Så mycket vackert du visar... Du visar alltid så mycket vackert som verkligen inspirerar en...

    Jag älskar verkligen de vackra färgerna på bilderna som bidrar med skön stämmning...

    lite färg gör verkligen mycket...

    Många kramar
    Elin

    SvarSlett
  9. Det var lekre bilder! Mitt favorittinteriørmagasin varierer veldig. Jeg MÅ ha sommernummeret til Interiørmagasinet, og julenummeret til Maison. Ellers kommer det veldig an på blad-forsidene. Jeg prøver å kjøpe blader med artikler som er forskjellige fra de jeg har fra før. Spesielt artikler om interiør med mørke farger synes jeg er spennende :-)

    SvarSlett